Bilder av barn og familien

Vi ønsker å få tilsendt bilder av barna og dets familie enten i forkant eller rett i etterkant av barnehageoppstart.

Vi lager et "hus" i barnehagen der vi limer på bilder barna har hatt med seg hjemmefra. Det kan være bilder av foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og/eller kjæledyr. Fint om dere skriver navn på de som er avbildet bak på bildene. "Huset" blir tatt fram i ulike sammenhenger - enten om det er i en samlingsstund, lesestund eller en kosestund spesielt for ditt barn der det har behov for å prate litt ekstra om sin familie.

Hvert barn har et eget fotoalbum (perm) hvor det limes inn bilder som tas av personalet av barnet gjennom barnehageårene. Det kan være bilder fra lekesituasjoner i barnehagen, på tur og/eller i forbindelse med bursdagsfeiring og andre feiringer.

Barna får denne permen når barnet slutter i barnehagen.