MyKid

Vi bruker MyKid som kommunikasjonskanal. MyKid tilbyr smarte og enkle funksjoner for fremmøteregistrering, sovelister, ferie og fravær, aktiviteter og påmelding, telling av barn, tillatelser og beskjeder knyttet til det enkelte barnet og mye mer. Informasjon om typisk legges ut her, er dags- og ukeplaner, informasjon om foreldremøter, fotografering, dersom vi får besøk (f.eks. fra Brann- og redning, Bjørnis, teatergrupper, o.l.), formingsdager, utelivsdager, m.m.

EN SMARTERE KOMMUNIKASJONSLØSNING

MER TID TIL BARNA

Tidsbesparende segmentering av barn i grupper, aktiviteter eller rom, en smart fotoløsning og en helt genial kalender gjør hverdagen mye enklere og mer effektiv for alle.

BEDRE FORESATTKOMMUNIKASJON

MyKid samler og distribuerer enkelt all informasjon mellom barnehagen og foresatte. FAU/SU har sine egne publiseringsmuligheter på MyKid, og det er fasilitert for enklere dialog mellom foresatte.

ENKLERE HVERDAG

Kommunikasjon og informasjon gjennom kun EN kanal. Med nettbrett, pc, smarttelefoner og en gratis app for foresatte, når informasjonen ut til dem det gjelder og alt er tilgjengelig til enhver tid!